ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΛΑΘΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

Για να είναι αποδοτική η προπόνηση μας θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από ακρίβεια, σωστή μεθοδολογία και υπομονή. O κύριος λόγος για τον οποίο πρέπει να τηρούμε κατά γράμμα το συγκεκριμένο τρίπτυχο κατά τη διάρκεια της άσκησής μας, είναι η αποφυγή τραυματισμών που θα φέρουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα από το επιθυμητό.
Σχεδόν όλοι, είτε αρχάριοι, είτε προχωρημένοι κάνουμε λάθη στο γυμναστήριο. Τα καλά νέα είναι ότι τα περισσότερα διορθώνονται εύκολα, αρκεί κάποιος να μας επιστήσει την προσοχή.
Ας δούμε μαζί ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε στη προπόνηση μας και μας καθυστερούν από το να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που θέλουμε.

  1. Δεν κάνουμε καλό ζέσταμα.

Μπορεί συχνά να το ξεχνάμε βαριόμαστε, αλλά η προθέρμανση πριν από το πρόγραμμα που θα ακολουθήσουμε είναι απαραίτητη, τόσο για την αποφυγή τραυματισμών όσο και για την καλύτερη απόδοση. Η προθέρμανση, ουσιαστικά βελτιώνει την ικανότητα του νευρικού συστήματος να διεγείρει τους μύες του σώματος και να παράγει δύναμη ώστε να είναι πιο αποτελεσματική η προπόνηση μας. Η διαδικασία αυτή, όπως εξηγούν οι γυμναστές, απαιτεί μόλις μερικά λεπτά αλλά είναι καθοριστικής σημασίας. Τα ίδιο ισχύει φυσικά και για την αποθεραπεία.

  1. Επαναλαμβάνουμε το ίδιο πρόγραμμα.

Το ίδιο πρόγραμμα γυμναστικής σε καθημερινή ή/και εβδομαδιαία βάση σταματά την παραγωγή αποτελέσματος, καθώς επιβαρύνονται συνεχώς οι ίδιοι μύες και παράλληλα ο οργανισμός μας προσαρμόζεται σταδιακά στις ασκήσεις. Επιπλέον, κάνοντας συνέχεια τις ίδιες κινήσεις, μπορεί να προκαλέσουμε τραυματισμούς από την επαναλαμβανόμενη καταπόνηση. Άλλαζε το πρόγραμμά σου κάθε 2-3 εβδομάδες, ζητώνας την καθοδήγηση ενός έμπειρου trainer.

  1. Παραμελούμε κάποιες μυϊκές ομάδες.

Σχεδόν όλοι έχουμε ένα σημείο του σώματος που θέλουμε να βελτιώσουμε οπτικά και συνήθως όταν γυμναζόμαστε, εστιάζουμε σε αυτό. Έχουμε, επίσης, αγαπημένες ασκήσεις και ασκήσεις που βαριόμαστε αφόρητα να κάνουμε (όπως οι κοιλιακοί, λέμε τώρα). Έτσι, συχνά επιλέγουμε να επαναλάβουμε τις πρώτες και να παραλείψουμε τις δεύτερες. Ωστόσο, ένα σωστό προπονητικό πρόγραμμα πρέπει να αναπτύσσει συνολικά και αρμονικά το σώμα. Οι λόγοι δεν είναι μόνο αισθητικοί. Ένα αρμονικά γυμνασμένο σώμα βοηθά στην καλή στάση σώματος, βελτιώνει την ισορροπία και περιορίζει τον κίνδυνο τραυματισμών.

 

Κουραστήκατε; πάρτε ανάσες έρχεται και part 2…

0 απαντήσεις

Αφήστε το σχόλιό σας

Θέλετε να συμμετέχετε στην συζήτηση;
Θα χαρούμε να διαβάσουμε το σχόλιό σας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *